Συνεργάτης στα The New Grove Dictionary of Music and Musicians (Grove Music Online) και Oxford History of Jazz in Europe (OHJE). Διοργάνωσε συνέδριο για την ελληνική Οπερέτα (Θεσσαλονίκη 2011), τη μουσική στις σύγχρονες παραστάσεις αρχαίου δράματος (Ρέθυμνο 2012), την Επιθεώρηση (Ρέθυμνο 2015), Ο Παντελής Πρεβελάκης και το θέατρο (Ρέθυμνο 2022), Ημερίδα αφιερωμένη στον Remi de Vos (Ρέθυμνο 2026). Η διατριβή του Το ελαφρό μουσικό θέατρο στη μεσοπολεμική Αθήνα 1922-1940 εκδόθηκε δίτομη το 2009. To 2014 εκδόθηκε η μονογραφία του για τη δράση του Ναπολέοντα Λαμπελέτ στο Λονδίνο. Το 2023 του ανατέθηκε η συγγραφή του Εγχειριδίου Όψεις της Υποκριτικής για τη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Έχει εποπτεύσει πέντε διδακτορικές διατριβές. Υπό έκδοση βρίσκονται τα Πρακτικά του συνεδρίου για την Επιθεώρηση και τον Παντελή Πρεβελάκη και η μονογραφία Ο Κωνσταντίνος Χρηστομάνος ως σκηνοθέτης αρχαίου δράματος. Ίδρυσε την ομάδα Αντίβαρο το 2013 και διευθύνει το ομώνυμο Φεστιβάλ στο Ρέθυμνο, το μεγαλύτερο χειμερινό θεατρικό Φεστιβάλ στην Κρήτη. Σε πανελλήνια πρώτη έχει σκηνοθετήσει τα έργα Κωμωδία τραγωδία μονόπρακτη του Νίκου Καζαντζάκη, Στα Όρια της Σούζαν Γκλάσπελ, Μίμος του Παντελή Πρεβελάκη, Ισμήνη της Καρόλ Φρεσέτ. Ως ηθοποιός εργάστηκε επτά χρόνια στο Εθνικό Θέατρο και άλλα επτά στο ελεύθερο και στα ΔΗΠΕΘΕ Κρήτης και Λάρισας.